GEMPAR..!! VIDEO ROMPAKAN TABUNG MASJID PALING GANAS DI SHAH ALAM JADI VIRAL

loading...
VIDEO ROMPAKAN TABUNG MASJID PALING GANAS DI SHAH ALAM JADI VIRAL

Orang mencuri tabung masjid biasa kita dengar.. TETAPI ini yang paling GANAS.. !! VIDEO ROMPAKAN TABUNG MASJID PALING GANAS DI SHAH ALAM JADI VIRAL



Kejadian yang berlaku pada 8.2.2016 jam 5.50 pm, seorang yang disyaki pencuri tabung kelihatan tidur2 ayam disebalik tiang masjid Baitul Mahabbah (Masjid Proton) Seksyen 27 Shah Alam, Selangor. 
Imam masjid tersebut perasan adanya seorang insan yang sedang baring ditepi tiang pada hari kejadian tersebut dan menyangkanya adalah seorang musafir yang tumpang solat disitu.
Rupanya setelah imam itu pulang kerumahnya, lelaki yang pura2 tidor itu menggunakan kesempatan ramai jemaah yg pulang bercuti sempena tahun baru cina untuk lakukan kerja ini. Apa yg berlaku seterusnya amat mengejutkan ...

Buat masjid-masjid yang tabung mereka sentiasa penuh dengan sumbangan orang ramai, CCTV sahaja tidak mencukupi. Penuhkan dalam dada insan-insan disekitarnya dengan iman dan juga penuhilah perut-perut mereka dengan makanan yang halal lagi diredhai.
Tugas AJk masjid adalah tugas yang sangat berat. Memantau perilaku masyarakat dan juga mengisi jasmaniah dan rohaniah masyakarat agar kembali kepada jalanNya. 

Tonton video ini, anda pasti terkejut .. 
loading...

0 Response to "GEMPAR..!! VIDEO ROMPAKAN TABUNG MASJID PALING GANAS DI SHAH ALAM JADI VIRAL"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close